שרותי מנעולן בבניינים

מנעולן » שרותי מנעולן בבניינים

מנעולן לבניין

תחזוקת מערכות נעילה בבניינים היא עסק מורכב.

כמות האנשים העושה שימוש במערכות הנעילה של אותו הבניין גורמת לבלאי גבוה באותם המערכות.

כמו כן, ההתייחסות לשימוש במערכות השונות בשטחי הבניין המשותפים גורמת לחלק מהדיירים

והמבקרים בבניין לנהוג בזלזול ולעתים אף בברוטליות מכוונת.

ישנם מקרים בהם אנו מגיעים לטפל בקלקול של רכיב כזה או אחר (מנעול חשמלי, מחזיר שמן, ידיות, צילינדרים וכו’)

ופוגשים ראש ועד מיואש הנאלץ להחליף שוב ושוב ושוב חלקים שונים במערכות השונות בבניין.

כיצד מונעים נזקים אלה?

כיצד דואגים לשמירה על המערכות השונות תקינות לאורך זמן?

כיצד חוסכים כסף רב לדיירי הבניין לטווח הארוך?

להלן 3 כללים פשוטים לצמצום הנזק ולשמירה על מערכות הבניין תקינות:

1. בחירה נכונה של ציוד מתאים – אחת הבעיות הבסיסיות בבניינים היא הרצון לקנות את הציוד הזול ביותר, אשר לרב אינו מתאים כלל לשימוש מאסיבי בבניין בו עוברים עשרות ואף מאות אנשים ביום.

ראשית, יש להתאים את המוצר הנכון בהתאם לנתונים הבסיסיים בהם הוא אמור לתפקד.

בחרו מוצר איכותי, עמיד בעומס רב וכך לא תצטרכו להחליפו כל תקופה קצרה.

לדוגמא: מחזיר שמן לדלת צריך להיות בראשונה מותאם לגודל הדלת ומשקלה.

לרב, אני ממליץ לקחת רמה אחת גבוהה יותר בכדי שעומס העבודה לא יכריע את המחזיר.

איכות מחזיר השמן חשובה עד מאוד. לרב, מוצר שעולה עשרות שקלים יותר, יחסוך לכם בטווח הרחוק מאות שקלים, מכיוון שעמידותו תהיה לאורך זמן.

דוגמא נוספת: מנעול חשמלי לדלת: ריכשו מנעול איכותי אשר יעמוד במשקל וזעזועי הדלת ובכמות הכניסות והיציאות מהבניין. זיכרו תמיד כי “זול, בסופו של דבר, עולה ביוקר”.

2. הרתעה – קיימות היום הרתעות מסוגים שונים, אשר גורמות לאנשים המזיקים להפסיק את התנהגותם הברוטאלית מתוך פחד וחשש כי ייתפסו. שימו מצלמה במקומות המועדים לנזק.

לדוגמא, אנו מספקים היום מצלמות אלחוטיות, אשר אינן דורשות מערכות מסובכות לתמיכתן ואינן דורשות חיווט כלל ואשר בעלי ההרשאה יכולים לצפות בהן מכל מכשיר סלולארי או מחשב המחוברים לרשת האינטרנט.

השקעה אחת לא יקרה תחסוך לכם הרבה מאוד נזק וכסף.

שימו מדבקות המודיעות על המצלמות הקיימות בבניין ותראו איך לפתע כמות הנזקים יורדת כמעט לאפס.

3. חינוך – כן, עליכם לקיים ישבות וועד ולפרט בפני דיירי הבניין את הנזקים ועלותם הכספית הגבוהה. בסופו של דבר הנזק בכיס תמיד יכאב. דיירי הבניין צריכים לחנך את עצמם ואת ילדיהם וחבריהם להתנהג ברכוש בכבוד. כי הרי כל פגיעה ברכוש תעלה בסופו של דבר לאותו אחד שאחראי על הפגיעה.

כיום אנו עובדים מול בניינים בשלושה דרכים עיקריות: 

  1. מול ראש הועד עצמו, הנמצא איתנו בקשר ישיר.
  2. מול חברת הניהול, האחראית על תחזוקת הבניין השוטפת.
  3. מול אב הבית, בבניינים גדולים ורבי דיירים.

אנו עומדים לרשותכם בכל רגע 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

30 דקות הגעה! - לחץ לחיוג